Tisdag

Idag är det Tisdag och det har inte hänt så där väldans mycket har läst på lite till tentan och sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt om man ska säga så :P Ska fortsätta att läsa igen snart.
Skrev ingenting igår och det man gjorde igår var att käka kräftor och räkor, de var gött :P Provade även snaps för första gången, gud va äckligt aldrig mera.. Så nöjde mig gött med läsk :P haha.
Var även ute och plockade svamp också, hittade väl lite grann så de räckte till en paj.
Det var det jag gjorde igår :p

Just nu gör jag inte så mycket, ska väl snart läsa lite till tentan också :P För övrigt så vet jag inte riktigt vad det blir. Får väl se vad det blir för nånting.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: