Tisdag

Idag är det Tisdag och det har varit fint väder fram tills nu när det är lite molnigt så det blir säkert regn som inte är så speciellt roligt. Så har börjat tvätta också hade knappt några kläder att ha på mig pga att typ allting låg i min tvättkorg så det var bara att sätta fart. De blev 2 maskiner med bara mina kläder nästan, så nu är den 3:e på gång men då är det inte så mycket av kläderna som är mitt som tur är :P Haha, får hoppas de har torkat imorgon.
Så får väl se vad många maskiner de blir innan de inte finns någonstans att hänga de ;d haha. Inge kul att tvätta men tyvärr så måste man göra de. Som man brukar säga att "har man inga kläder så får man gå naken" :P haha.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, väntar på att den 3:e maskinen ska bli klar :P Så alla kläder försvinner någon gång, sen är det bara sängkläder kvar.


Hare bra// Swampeen
Anonym

Tråkigt med regn :P

PUBLICERAT DEN 2010-08-04 KLOCKAN 18:03:54
BLOGG: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: