Torsdag

Idag är det Torsdag och man har städat syskonas rum så det är fint där nu fast det kommer väl inte att vara det så länge till tänker ja. Så har man även lagat mat och tvättat, de blev 3 maskiner :p Så då har man lite rena kläder också. Sen så har man bara latat sig ;d haha, de gjorde man sig förtjänt av när man var klar med allting.
Så det är ungefär det som jag har gjort idag, blev inget med uppgifterna för att jag kom aldrig in på blackboard det är ett ställe där man skickar in sina uppgifter. Så jag får prova imorgon om de funkar då.

Så har jag tydligen skickat ut en massa virus till folk via msn, det kommer troligen från datorn på nedervåningen så de är där det kommer ifrån. Så ni som har fått en massa skit tryck inte på de. Anledningen till att de har blivit så är att det är en massa trojaner eller iaf har de varit de. Och sen dyker de upp en massa annat skit. Så får väl ominstallera datorn.


Just nu så kollar jag på tv och ska snart sova :P


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: