Torsdag & Arbetsförmedlingen

Idag så är det Torsdag och man har varit på Arbetsförmedlingen och fått papper påskrivet och pratade lite om jobbet jag har sökt och de sa att jag skulle ringa till dom och det har jag gjort. Pga att jag bor som jag gör och att det är svårt att hitta lägenhet så blev det timanställning tillsvidare, när jag hittar en lägenhet så skulle chansen vara större att jag får en heltidstjänst. Timanställningen passade företaget som har hand om det där bättre :P Så får väl nöja mig med de så länge. Sen får man se vad det blir på längre sikt. Skulle få papper hem i brevlådan :P Får hoppas jag hittar en lägenhet :P
Ni får gärna ge tips på vart man ska leta (: .
Och så har man bakat negerbollar det står faktiskt så i kakboken så kan inte göra så mycket åt de :P haha.

Just nu så gör jag inte så mycket kollar lite på Simhopp xD haha..


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: