Tråkigt.

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Namn: Sandra
Piercingar: Har inga
Tatueringar: Har inga
Längd: 172 cm
Skostorlek: beror på vad de är för sko. men vanligast är 40.
Hårfärg: Brunt
Fräknar: nej.
Motto:

Kär? nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? det händer
Tycker du att du är attraktiv? nej.
Dricker du? de händer.
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? Head & Shoulders
Vilken parfym använder du? Puma
Vad är du rädd för? Jag är rädd för att förlora nån som står mej nära.
Gillar du att tvätta? nej,
Gillar du berg- och dalbanor? nej.

Senaste...
Filmen du hyrde?
Änglavakt
Filmen du köpte? Wallander - Arvet
Låten du hörde: Miley Cyrus - When I Look At You
Låten du laddade ner? Laddar inte ner.
Personen du ringde? Moster tror jag.
Personen som ringde dig? Sofia.
TV-program du såg? Top Model 4.
Person du tänkte på? Ingen speciell.

Favorit...
Låt:
Har ingen.
Sak att göra: Sova.
Sport: Ingen. haha
Dryck: Loka vatten
Kläder: Leggings och tunika
Film: Finns många.
Bil: Volvo V70 (:
Serie: OC, Andra Avenyn, Kommissarie Winter m.fl.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Nej.
Ljugit för någon? Jag är ju inte direkt stolt över att behöva svara ja..
Varit i slagsmål? Haha nej.
Blivit arresterad? nepp
Träffat någon från internet IRL? Vet inte.

Antal...
Gånger du varit kär?
1 gång tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning.
Tjejer du kysst? Inga.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 gång tror jag.

Senaste...
Boken du läste?
Luftslottet som sprängdes.
Personen du fick e-mail av? CDON.
Personen du fick brev av? H&M
Personen du fick sms av? Louise.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? De var länge sen.
Saken du köpte? Tv-tidning.

Vad har du gjort idag? Suttit vid datorn & pantat burkar.
Var det kul:
Nja.
Brukar du svära mycket? Ja, alldeles för mycket.
När stiger du upp på morgonen? Olika.
Vad har du på dig? Trekvartsbyxor & En topp.
Vad ska du göra ikväll? Vetinte..
Vad är du allergisk mot?. Ingenting.
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Nej.
Kan du stå på händer? Kan jag säkert.

Håkan Hellström eller The Ark? inget
Salt eller socker? salt
Gillar du ketchup? ja till pasta & sånt.
Är du glad nu? nja.
Var du glad igår? Var ja säkert.
Vad dansar du till? det jag känner för.
Stockholm är... ? Sveriges Huvudstad. haha xD
Göteborg är... ? en stad :p
Kan du sjunga? nej.
Spaghetti eller makaroner? båda.
Land du vill besöka? Mallroca

Och nu tycker jag att alla som inte har nåt att göra ska ta sig an listan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: