Motivering till tävling på Kenzas blogg.

Min motivering varför jag ska vinna denna tävling är för att jag skulle behöva en lätt och smidig dator som man kan ta med sig överallt :) Skulle vara perfekt. Och mobilt bredband är också ett plus för det är så himla praktiskt att ha och man kan vara även där överallt :) Det finns 3200 surfzoner hos telia.
Hoppas verkligen att jag vinner tävlingen.
Anonym

PUBLICERAT DEN 2010-02-20 KLOCKAN 19:47:37
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

PUBLICERAT DEN 2010-02-20 KLOCKAN 19:48:12
BLOGG: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: