Dagen, CSI & Tips

Kommer ännu ett inlägg för denna dag ;P Dagen har väl inte bestått av så mycket men de man har hunnit gjort är att man har varit ner till affärn efter flera timmar legat i sängen ;p haha, hade ingen större lust men ändå.
Sen så har man bara kollat på tv och suttit vid datorn i stortsett :P Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som kommer hända, kanske ska ta en titt på CSI de som jag har kvar på säsong 6 innan 7:an kommer hem i brevlådan på måndag :P

Skulle vara skoj om ni kom med tips på vad jag ska kunna skriva om eller om jag ska ha några tävlingar eller någonting annat skoj som ni skulle tycka va intressant :P Eller så kanske ni läsare gillar de som jag redan skriver om så kan ni gärna kommentera det också :)

Just nu så gör jag som vanligt inte så mycket :P


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: