Filipstad, Ica & Andra Avenyn

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg nu på kvällskvisten ;P Sammanfattar dagen lite att jag har varit på fancy och kolla fast det fanns inget som intresserade mig, fyllde på mitt busskort så jag kan åka till skolan imorgon och så har man varit i Filipstad med moster, hennes kille och deras son. Var in på Vasa butiken och köpte knäckebröd, sen in på coop eller konsum som det flesta säger :p Sen var man in på Thomas Kläder också där hittade man lite saker och det blev en kofta, en topp, jeans leggings och strumpor. De gick på nästan 520kr xD för så lite grejer. Det är ju skandal egentligen. Hade fått mycket mer för samma summa i örebro. Men vart iaf nöjd med det som jag fick med mig hem. Får väl ta en tripp till Örebro när bidraget från CSN kommer ;P Haha.

Sen när man kom hem så fick man order att gå till Ica och handla frukt, mjölk, aftonbladet, loka vatten, coca cola & vasa sandwish :P De vart tungt att bära hem allting i en påse.
Just nu så gör man inte så mycket kollar lite på miljonlotteriet - lyckohjulet :p hehe, sen senare ikväll så är det Andra Avenyn :) De ska bli så spännande att se vad som händer denna gång. För förra gången då var det spännande alltså ;D
Innan de börjar så tänkte jag kolla på Lyxfällan ;p haha.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: