Första Inlägget, Nytt år & Som Intresserar alla?

Nu kommer det första inlägget år 2010. Idag är det Fredag och man vaknade för ett tag sen, så har som sagt inte hunnit gjort så speciellt mycket än får väl se vad dagen kommer att bestå av :P Får hoppas att alla hade en bra nyår igår ;p min dag var väl rätt okej. Satt och skrev några sidor om mina minnen med dig och du vet vem du är. Varför jag gjorde det var för att jag ville få ur mig en del saker, om jag ska skriva allting så skulle det nog nästan bli en bok. Tänker nog inte skriva ut det här på bloggen utan det behåller jag för mig själv ist.

Det är ju nytt år nu och det finns nya möjligheter, det som jag kommer att göra iaf är att jag ska börja studera som ni redan vet, sen vill jag gå ner något kilo och få bättre kondition men jag har sagt detta flera ggr men aldrig gjort det. Jag tar det som det kommer ist och när jag hittar motivationen så ska det nog bli bra :P
Sen resten av året får man väl se vad som händer hoppas iaf att det blir ett bättre år än 2009.

Just nu så kollar man lite smått på tv och är inne på facebook :P Haha, ska lägga in en bild på hur statistiken ser ut på min blogg, de varierar kan jag säga. För den del dagar är det ganska många som har läst den medans andra dagar så är det inte lika många. För att kunna få flera läsare så kan ni gärna tipsa på hur man ska skriva om någonting som intresserar alla eller någonting annat :P Skulle iaf vara tacksam.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: