Fredag & Datakrångel

Idag är det Fredag och dagen började väl inte så speciellt bra skulle starta datorn så stod det att mitt internet skulle fungera och sen när jag ska logga in på msn så kommer jag varken in där eller på internet. De står att sidan inte kan visas när jag startar upp internet. Testade detta på våran stationnära dator där funkade det och testade samma sak på min systers dator där det funkade också. Så det är alltid jag som ska ha datakrångel tydligen. Installerade mitt virusprogram igår också så jag tror nog att det är de som dampar eller så är det nånting annat skit. Som vanligt.
När jag startar msn så står det Standard-Gateway verkar vara offline, och jag trycker på reparera tusen ggr de funkar ändå inte. Så kommer verken in på msn eller på internet även om det står att internet ska fungera.

Någon som vet vad jag pratar om är välkommen att tala om det.

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: