Fredag, Snabba Cash & Som Hittat

Idag är det Fredag och de man har gjort idag är att man har skickat tillbaka en bok som jag inte behöver, sen var man in på biblioteket och frågade om de hade boken Snabba Cash men de hade dom inte, de var utlånade så ställde mig på kö och det är typ 2 st före mig. Så gick man till bokhandeln också och kollade och där fanns boken fast i pocket och den kostade 69kr men tänkte att när jag ändå har reserverat boken så är det väl lika bra att jag väntar tills den kommer in ist för att kasta ut pengar på en bok som man kan låna helt gratis :P Sen så var man in på apoteket och handlade halstabletterna Zyx Citron och dom smakade inte bra. Usch. Innan de så hade man varit in på Ica och handlat :P Sen efter de gick jag hem.

Så talade man med moster i telefon också så man var inne på fancy och då tänkte jag att men då kan jag också gå dit eftersom jag hade mitt presentkort kvar där så tänkte att jag måste bli av med det. När man hade kommit ner dit så blev det hjärtformade vattenbomber lr vad man ska säga de kostade 19kr och sen halva priset på de så de blev 9,50kr för de. Och sen nagellack som egentligen kostade 45kr som jag fick ge 22,50 för:p Så när man kom fram till kassan så blev det 32kr fast jag hade mitt presentkort på 26kr så de som jag fick betala var 6kr :P haha. de var ju som hittat.

Sen efter det så knallade vi in på Pekås och jag köpte en flaska morotsjuice för 9kr + pant. Så de blev 10 spänn :P haha. Men den flaskan tog slut ganska fort.
Så gick vi hem efter det och gjorde väl egentligen inte så speciellt mycket faktiskt, sölade skit xD haha.

Just nu så gör man inte så mycket, så hade inte psykologi boken inte kommit heller. Sen så har man beställt den rätta excel boken, som kostade 150kr och då var det fraktfritt :) Vilket var kanon bra.
Ikväll vet jag inte riktigt vad det kommer att bli faktiskt, funderar på om jag ska städa och fixa i mitt rum men jag orkar egentligen inte det. Finns så mycket annat skoj man kan göra ist för att städa. Haha. tror nog att det är flera än mig som håller med om det :P


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: