Helt onödigt

Den 27 Januari skulle det ha varit 1 år mellan oss om vi hade varit tillsammans fortfarande men det är vi inte. Saknar tiden vi hade tillsammans, men jag har kommit fram till att det är helt onödigt att man ska behöva gå runt och tänka på någon som inte har känslor för en. Då är det helt meningslöst, bättre att ha någonting annat att tänka på. Visst det är självklart att man blir ledsen och arg på samma gång när man nyss blivit dumpad av sin pojkvän eller flickvän. Tror nog att det är samma för alla nästan. Men jag har gått runt och tänkt på detta dag ut och dag in. Kommer nog inte att få tillbaka det som vi en gång hade.
Jag ska ha någonting annat att tänka på om dagarna nämnligen mina studier, hellre fokuserar jag på dom ist för att man ska gå runt och må dåligt över ett förhållande som man en gång hade. Så jag vill iaf klara mina studier och ha någonting annat att tänka på som sagt. Kommer att bli klar med studierna i Juni om allting går som det ska. Vilket jag tror att det gör.

Är det några fler än bara jag som går runt och tänker på någonting som man en gång hade? tror nog att det är det. De gäller nog att man verkligen tar sig tid att få vara ledsen och kanske till och med arg, sen att sitta och bara fundera över allting. Jag kommer iaf aldrig att glömma det som jag hade tillsammans med dig iaf oavsett om du har glömt bort det eller inte. Vet inte ens om du läser min blogg längre, vilket jag inte tror att du gör. Men det gör mig ingenting. Det är ditt val inte mitt. Jag bestämmer inte över dig, och har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra heller.
För mig har det tagit snart 6 månader innan jag har börjat tänka att det är helt onödigt eller snarare meningslöst att behöva gå runt att må dåligt över en sådan händelse när det finns så mycket annat positivt att tänka på ist. Men jag kommer ändå att ha dig i tankarna. Är iaf glad över att du ville vara vän med mig, även om vi inte pratar varje dag så är vi iaf vänner och jag tror nog att alla inte pratar med alla sina vänner varenda dag. Men saknar alla sms:en som vi skickade till varandra, det är också en sån sak som man alltid kommer att minnas.

Kommer iaf aldrig att glömma det vi hade och alltid ha det i mitt hjärta.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: