Lördag, CSI & Voddler

Idag är det Lördag och det var ett tag sen man skrev här men så länge sen vare inte :p haha. Men dagen har bestått av att man har plockat rent i köket, handlat mat och lagat mat :P De blev fiskpinnar och mos ;P systers favorit så de fick bli de. Sen för övrigt så har man inte gjort så mycket kollat lite på CSI :P
Ni vet att jag hade en del problem med filmtjänsten voddler tidigare i ett inlägg och nu har jag fått igång programmet :) Fråga mig inte hur jag gjorde, de var väl min envishet som gjorde att det funkade antar jag, tryckte bara på "test"knappen så blev bägge markörerna gröna :P Haha. Men iaf, de funkar nu iaf och det är huvudsaken. Har hunnit kolla på några stycken av alla som finns. Har kollat på Inkasso (skit film var det så inget jag rekommenderar), Edison - City Of Crime (rätt bra film faktiskt), Dentention (rätt sjuk film med mycket blod och skjutande), sen var det nån mer som jag inte kommer ihåg namnet på :P Men dessa är iaf dom jag kommer ihåg :P

Gör inte så speciellt mycket just nu, men får väl se vad resten av dagen kommer att bestå av. Kanske ska ta och skära upp mitt granatäpple som ligger i fruktskålen och väntar ;P hehe.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: