Lördag, Inte mitt fel & Förlossningskliniken

Idag är det Lördag och det har väl inte hänt så speciellt mycket har varit på hammarns vägkrog och käkat mat. De var gött, tog rödspätta med stekt potatis. Sen dess så har man suttit ve datorn och kollat på tv.
Har även kollat på Vi hade iallafall tur med vädret igen.

Var och lånade 3 filmer av min moster igår och det blev nya wallander filmen dödsängeln, vi hade iallafall tur med vädret och vi hade iallafall tur med vädret igen. Men när man skulle hämta mobilen när man skulle iväg och hämta filmerna så skulle man upp med ett dricksglas till min bror som var på övervåningen och jag går uppför trappen och precis när jag ska ge honom glaset så snubblar man på en uppblåst "skalbagge" en sån ifrån ikea. Och glaset flyger iväg och går sönder och så hamnade man på ryggen och de var inte skönt alls. Har fått blåmärken på knäna, låret och ryggen. De är inte skönt alls. De var tur att jag inte slog skallen i tvn som bara stog nån meter ifrån mig. Kunde ha gått värre än vad det gick. Så nu har syster börja på att klaga över att ett fodral hade gått sönder lr vad det var efter att jag hade ramlat men va fan det är ju inte mitt fel att dom inte kan städa sitt jävla rum, och hade de städat sitt rum oftare så hade de inte hänt i huvudtaget. De är INTE mitt fel !
Får hoppas skiten inte blir värre.

Just nu så kollar man på Förlossningskliniken på tv4 fakta, rätt bra program faktiskt :p Sen så har man även beställt psykologi boken också de blev 450kr med frakt. Det som inte är bra är att boken är på engelska och inte på svenska. Sen behöver man 4st böcker till. Men dom var inte lika dyra som psykologi boken.



Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: