Lördag & Mozilla Firefox

Idag är det Lördag och det har väl inte hänt så speciellt mycket, som vanligt så försöker man få igång voddler men de går inte. De skit programmet funkar till och från, inge kul. Men det måste vara någonting i programmet som inte funkar. Vad de vet jag inte.
Så har man bytt webbläsare till Mozilla Firefox för när jag använder explorer så dampar facebook det kommer fram en ruta om att sidan inte kunde hittas och det ända man kan välja är OK eller Avbryt. Så nu är jag rätt trött på de där för det kommer fram varje gång. Så nu hoppas jag att det fungerar bättre med det andra.

Just nu så gör jag inte så mycket, kollar lite på tv.
Blev ett kort inlägg idag.

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: