Måndag, Arbetsförmedlingen & CSI

Idag är det Måndag och har varit på praktiken de hände inte så mycket kan jag säga men fick gå runt och räkna å skriva ner vad som fanns kvar av julsakerna, de tog sin tid men blev klar till slut iaf. Sen efter vad tiden gick så var det dags att åka hem fick skjuts av morsan eftersom hon ändå skulle hem med bilen :p Så de var ju bra, slapp gå i de kalla vädret. De är ingen direkt "sommar"väder om man ska säga så :p haha, har hört att på onsdag ska det bli närmare -30 xD alltså hur kan det bli så kallt. Det måste ju vara nå fel.
När man kom hem så började jag dammtorka lite på hyllor och sådär fick även bort lite grejer som stog på fel plats lr vad man ska säga :P Kastade en del gamla schampooflaskor och sånt, inget man vill spara på när dom är tomma. Så det blev rätt fint när man fick bort en del saker ;P

Sen så hade min beställning från cdon kommit , så de blev att öppna den och sen betala :P Så blev det att kolla på CSI när man var klar med allting :P Får väl ta någon städardag lr vad man ska säga och göra det ordentligt :P Dammsuga och sånt. Sen slänga ut julen sen också xD haha. Grannen har redan börja tagit ner julgardinerna och allt så det kanske är dags att göra det här också ;p

Denna vecka kommer då bestå av som vanligt praktik, sen är man ledig på onsdag alltså i övermorgon. Sen ska man till Arbetsförmedlingen och prata med dom tänkte att jag skulle göra det på Torsdag ist för nästa vecka för då vet jag om jag behöver ta studielån och sådär :P Nästa vecka kan jag inte gå till ams, för att man ska ju hinna skicka in papper om eventuella studielån, välkomstdagen i örebro och annat så det hinns inte med annars :P Men skulle kunna hinna dit på tisdag nästa vecka :P Men jag tar det nu på torsdag ist ;P
Får hoppas jag får prata med rätt person.

Just nu så gör man inte så mycket, ska kolla lite på CSI och sen blire nog att sova. Var inte så speciellt pigg imorse när man skulle upp tidigt när man var vaken till typ 1 på natten. Inget att rekommendera när man inte har lov :P haha.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: