Måndag & Ny väska

Idag är det Måndag och för många av er så har väl skolan börjat, men inte för mig jag börjar nästa vecka dock på Universitet ;P Dagen har bestått av att man har varit i Örebro och handlat från kl 10 på mörran till typ halv 8 på kvällen, vi var till 2st blomsteraffärer eftersom de ska till mammas jobb så åkte vi till marieberg och kollade lite där. De ända som jag köpte var en ny väska till datorn, sen blev det inge mera iaf inte för min del :P
Så hade inte mitt virusprogram kommit heller, men fick mail om att det kommer imorgon förhoppningsvis. Sen får man väl se om det fungerar som ska när man får det.

Imorgon ska man iväg och få papper påskrivna och sen skicka in papper till csn, sen vet jag inte riktigt vad som kommer att hända efter de :P

Just nu så gör man inte så mycket tar det mest lugnt ;P hehe.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: