Måndag, Senil & Frågestund

Idag är det Måndag och man har varit på universitetet en sväng och de tog ett litet tag innan man hittade till rätt sal som man skulle vara i :P Sen tog det en stund innan man kom på vart man kom ifrån xD haha. Man börjar nog bli senil tror jag xD. Sen så när man tog bussen ifrån universitetet så gick man lite på stan och sen gick och käkade på la baugette, så blev det att knalla runt i affärer sen dra till bussen :P Fick byta i nora. Men de gick bra.

Tänkte ha en frågestund så ni som vill fråga någonting har chansen att göra det. Vore tacksam över om jag fick många frågor som ni undrar över ;P Hehe.

Just nu så talar man i telefon med moster :P haha, rätt skoj.

Hare bra// Swampeen

Dina

hehe ska du härma mig (A)



Vad är din favvo färg?

vart skulle du vilja resa?

Om du fick flytta vart skulle du då flytta?

brukar du läsa min blogg? =)

kommer du till storvik nånting i år?

när var du här sist? =)

PUBLICERAT DEN 2010-01-18 KLOCKAN 17:59:24
BLOGG: http://jockesfliiicka.blogg.se/
emelie

Vad vill du jobba med när du blir äldre? :)

PUBLICERAT DEN 2010-01-19 KLOCKAN 17:57:56
BLOGG: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: