Märtas Skurna Chokladkakor & Chokladbollar

Tänkte nu att jag skulle skriva ett inlägg innan jag ska duscha och sova. Det som dagen har bestått av är att man var till affärn en sväng sen när jag stod där så tänkte jag att jag skulle baka och det gjorde jag när jag kom hem :P De blev Märtas Skurna Chokladkakor, hela 60st blev det av degen som jag gjorde :P Sen blev det även Chokladbollar även kallade *****bollar av dom flesta, tänker inte skriva ut ordet. Men tror nog att ni vet vad jag menar, det finns folk som kan känna sig kränkta av de så därför gjorde jag inte det.
Sen har man då kollat klart på sista skivan på CSI eftersom den 7:e säsongen kommer imorgon som jag redan har nämnt :P Då blir det att kolla på den ;P

Har publicerat ett inlägg på min privata blogg, ni som har användarnamn och lösenord är det bara att ni läser :P Ger inte ut den till vem som helst.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: