Onsdag & Kom med förslag

Godmorgon eller vad ma ska säga klockan är snart 12 men ändå :p Idag är det Onsdag och vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att jag måste fylla på mitt busskort och min mobil. Annars kan jag inte åka någonstans imorgon ;p För övrigt idag så får dagen utvisa vad det blir för någonting mer, mina patroner till min skrivare har kommit idag också det gick fort, men ingen bok har kommit heller. Lär väl behöva den snart. Men kommer nog imorgon eller på fredag. På tal om böcker jag måste skicka tillbaka en bok eftersom jag har fått fel så de blir bara att skicka tillbaka den :P
Så är det utförsäljning på Fancy också det är halva priset på hela butiken eftersom den ska stänga, så kanske blir ner dit och kollar lite ;P Har trots allt ett presentkort där så måste bli av med den också. Ska höra med moster om hon vill följa med ner i detta snöväder ;P haha.

Ni läsare som läser min blogg har ni något förslag på någon tävling som jag kan ha, för att jag ska kunna ha en sån så måste jag antingen hitta någon som kan sponsra tävlingen eller om jag hittar på någonting som alla är intresserade av :P Kom med förslag :)


Just nu så kollar man lite på Top model 6, fast de är väl inte det bästa programmet som finns direkt men ändå :p haha.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: