Onsdag, Örebro & Roomservice

Idag är det Onsdag och dagen har bestått av att man har varit på välkomstdag med registering på universitetet i Örebro. Så nu är man iaf registerad på den kursen som jag behöver vara där på :p vilket är bra. Fick massa information på en gång så de var mycket att ta in. Fick en massa små böcker om olika saker gällande regler osv, sen fick man ett universitetskort och det är att man får låna böcker osv. Vilket är bra när man kanske bara behöver någon sida hur en bok lr så när man behöver kopiera ur eller nånting :P Resan dit gick iaf bra och man kom i tid till allting, de som var bra att bussen till universitetet gick mycket tidigare än på tabellen. men de var ju bra de. Vi blev indelade i olika grupper när man gick rundvandring i alla korridorer osv :p
Efter att man hade varit där så blev det upp och registerad som jag nämnde innan, och sen så blev det av till bussen igen in till stan. Och mötte sofia och vi gick till konditori vasa och käkade lite sen blev det av till bussen hem vid halv 3.

När man satt på bussen så kom det ett sms om att mitt virusprogram hade kommit så fick pallra mig till ica och hämta de. När man klev av bussen så stog det 2 bilar i diket som hade krockat, rätt läskigt att se faktiskt.
Så nu har iaf paketet hämtat och betalt. Betalade även räkning också när man kom hem.

Just nu så kollar man på Roomservice, och så har man även dammsugit så man blev av med alla dammråttor som var på golvet. Ska torka golvet imorgon tror jag. Men idag orkar jag inte, har gått fram och tillbaka överallt så de var gött att få ta det lugnt ett tag. De känns att man har varit vaken sen halv 7 imorse.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: