Onsdag & Psykbryt

Idag är det Onsdag och man är ledig från praktiken eftersom det är röd dag :P hehe, så idag ska man väl städa ut julen och bli av med alla julsaker :P Gött ska det bli iaf. Sen får man se vad resten av dagen kommer att bestå av.
Igår så fick man en invite till voddler som jag har väntat på fick vänta i 18 dagar, och jag installerade det där och skulle starta de och då stog det att det var min brandvägg som inte gjorde så att programmet fungerade. Men så provade jag att stänga av brandväggen och programmet låg på Undantag listan och så provade jag att starta programmet igen och det stog återigen samma sak. Det står: Network Error. You have a firewall. Open your firewall for outgoing traffic. Så jag testade att avinstallera mitt virusprogram som är AVG Free 8,5. Och stängde av brandväggen och samma text kom upp återigen. Vad är det som är fel på skiten? Har testat allting.
Räckte nog med att jag fick psykbryt på skiten igår. Någon som har haft samma problem får gärna säga hur du blev av med problemet? Skulle vara tacksam över om någon som med lösningen.

Just nu så har man precis kollat på CSI :p


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: