Onsdag, Tvättat & Föreläsning

Idag är det Onsdag och dagen har bestått av att man har tvättat 5 maskiner, sen har man varit iväg och pantat burkar också inge fel att få lite extra pengar. För övrigt så har det inte hänt så speciellt mycket.
Så fick man låna mosters busskort för jag har inte råd att fylla på mitt eget :/ får inte pengar förens nästa vecka troligen. Men klarar nog mig. Så har man beställt böcker ifrån Universitetsbiblioteket också får väl se när dom böckerna kommer :P Annars får jag lov att fixa det på annat sett, har iaf lånat några här på vårat bibliotek :P

Så har man fått kursmaterial för båda IT-kurserna de var inte en dag försent :P Fast jag fick dom visseligen igår lr vare i förrgår ah skitsamma. Har iaf fått dom ;P huvudsaken det. Så nu är typ färgen i mina patroner i skrivaren slut så får beställa nya. Blev en hel del papper som skulle skrivas ut. De kommer nog att bli ganska många när man ska lämna in saker på psykologi kursen.

Imorgon ska man på föreläsning mellan 17:15-20:00 men jag ska fråga om jag får gå typ 19:40 så jag hinner med 19:48 bussen :p Annars missar jag sista bussen hem som går halv 9 ifrån resecentrum. Men en kompis sa att det inte ska vara några problem, tror nog inte att dom är 20 minutarna spelar så stor roll fakitskt. De är bara läraren skickar ett mail om det skulle vara någonting som är viktigt som jag missar isåfall.
Så kommer nog inte att blogga någonting imorgon utan det får bli på fredag antagligen.
Ska försöka mig på min inlämningsuppgift på en av IT-kurserna, men det skulle komma mera information på blackboard. Så får hoppas det gör det också. Så man slipper vänta i evigheter.

Just nu så gör jag inte så mycket, kollade på Andra Avenyn för ett tag sedan och det var verkligen spännande kan jag säga. Längtar tills nästa vecka så man får se mera :)

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: