Städat ut julen & Nytt Virusprogram

Så har man äntligen städat ut julen, nu är det nya gardiner uppsatta och alla julsaker är borta :P gud så skönt de är att slippa se de :P Och så har man beställt nytt virusprogram till datorn :p de gick på 383kr med frakt och postavgift lr vad det hette:p Så nu kommer man att ha ett vettigt program så man kan ta bort det gamla som man har :p
Beställde de ifrån Siba.se det var billigast där när jag jämnförde de olika sidorna som finns. Programmet hette: Trend Micro Internet Security 2009. Så får hoppas att det är ett bra program, de var iaf på svenska så man fattar nånting :) Så har man inte fått fart på Voddler heller, de vill inte som jag vill. Sen fick man reda på att man kanske måste ändra nånting i routern, men då blir väl morsan vansinnig om man gör de :p men jag tror nog inte att de är så utan att de är någonting annat skit som spökar :P Annars får jag väl ta bort skiten då om jag inte hittar någon som kan fixa det.

Just nu så lyssnar man lite på musik, hittade lite gammal skrot i datorn :p Mest sånt som man inte har lyssnat på ett tag :P Haha.

Hare bra// Swampeen


Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

PUBLICERAT DEN 2010-01-08 KLOCKAN 11:17:39
BLOGG: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: