Tisdag, Jävla Alarm & The Hitcher

Idag är det Tisdag och denna dag har väl inte varit så händelserik direkt skulle ha pluggat lite idag men det tar jag tag i imorgon för jag hade fått fel bok också inge bra.
Kan säga att morgonen inte började så speciellt bra sofia sov över här och hennes jävla alarm på telefon ringde var 10:e minut typ och till slut så blev jag så sur att jag stängde av skiten, sen så skulle det börja ringa folk också alltså hon hör ju fan ingenting när hon söver. Då måste man vara konstig, så då har man varit vaken sen halv 8 imorse och sofia hon bara söv den mesen. Man var inte glad alltså hon sa ju att hon skulle stänga av sin mobil lr ljudet men de gjorde hon inte. Så de man gjorde då menas hon låg å snarkade så kollade jag på the hitcher den var rätt okej faktiskt, sen käkade jag frukost och spelade super mario. Sen ve halv 12 då kommer mörten upp ur sängen. Då hade man ju själv varit vaken ett bra tag.

När hon väl hade vaknat så kollade vi på Gossip som gick på SF-kanalen, men den har man ju sett förut och den suger. Haha. Sen ve 4 så drog hon iväg t en kompis.

Just nu så gör man inte så mycket kikar lite på Miljonlotteriet - Lyckohjulet. Rätt okej program faktiskt.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: