Torsdag, Föreläsning & Kort stubin

Nu blir det en liten sen bloggning men idag är det iaf torsdag och man har varit iväg på föreläsning för kursen Psykologi A, de var rätt intressant när man satt där så man ska försöka hitta boken också som säkert är svindyr att köpa. Tur att man slipper betala själv :p träffade en del trevliga människor. Slutade runt halv 8 så hann iväg med tio i 8 bussen. Men så började bussen krångla så busschauffören fick stänga av strömmen och sätta på den igen. Sen så när väl chauffören hade fått igång bussen igen så möttes bussen av en lastbil som stog i vägen så den fick backa så långt det gick så bussen kom förbi. Och lastbilschauffören blev sur när busschauffören tutade men det gör man ju när man ber någon flytta på sig. Så båda chaufförerna hade bägge kort stubin. Inte bra, men man kom iväg till resecentrum iaf och så gick man in på pressbyrån och köpte någonting att äta annars hade jag nog hungrat ihjäl. De vill man inte göra.
När man väl hade kommit på bussen hem så var det inte så mycket folk det var skönt och sen när bussen var i grythyttan så var det bara jag kvar i bussen :P haha, de var rätt ensamt men det var ju inte alls långt kvar innan man var hemma ändå så det kvittade :P

Så nu vet man iaf att man kommer att få gå tidigare vid varje tillfälle när man är på föreläsningen, de var väldigt snällt av läraren :) Så jag slipper försöka skaffa sovplats.
När man kollade sin blackboard så hade en av mina lärare lagt upp en inlämningsuppgift de var gällande en av IT-kurserna. Så har man även fått en uppgift till på psykologin de var en gruppuppgift, så var tillsammans med 2 st andra. Får väl se om vi klarar det eftersom vi bytte mobilnummer och e-mailadress så det var bra:P Så det ska nog gå bra detta. Bara man får allas åsikter osv och kan sammanställa det tillsammans så går det nog bra :P
Bara vi håller kontakten så klarar vi uppgiften.

Just nu så ska man nog gå och lägga sig har varit igång hela dagen, så det ska bli skönt faktiskt :P Ska skynda på lite innan klockan slår om till 00:00 :P Men det hinner jag nog, för det ska inte bli så mycket mer skrivande än såhär så de kvittar :P
Ska beställa böcker tror jag om jag inte får böckerna ifrån universitetet.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: