Torsdag & Föreläsning

Idag är det Torsdag och man ska iväg till universitetet på föreläsning i psykologi :p denna gång får man åka in tidigare bara för att vi har en uppgift som måste göras och då kom vår grupp på att vi kunde träffas kl 15:00 ist så vi hann göra klart den :) Då har man den uppgiften ur världen ;D haha. Sen återstår de 2 andra som jag har :p Ska ta med mig datorn till skolan och försöka göra klart uppgifterna eller ah iaf börja med dom så man kommer någon vart med dom :P Annars blir jag aldrig klar.
Så kommer hem vid 22:00, usch. får försöka köpa någonting där och äta för annars kommer jag att hungra ihjäl. De vill man ju inte.

Just nu så kollar jag på Livräddarna på Bondi Beach, rätt bra program :) De går på tv4 fakta. Kan rekommendera er att kolla på den serien.
Ska ta och packa ner datorn och göra mig i ordning så man hinner med bussen :P Hehe.

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: