Fredag

Idag är det Fredag och man vaknade ungefär för en timme sen :p Så det har som sagt inte hänt så mycket än. Men de kommer väl så småningom här under dagen :p Funderar på om jag ska färga håret för de pengar som blev kvar när vi var på semester :p Det ser ganska så fult ut att ha halva håret solblekt och en halvan mörkt xD haha. Vet inte om jag ska slinga håret eller om jag ska färga hela håret, får väl se vad det blir för nånting ;d Färga blire iaf men hur de återstår att se :P Har en fundering på att färga håret blont men då måste jag gå till frisören för att göra en avfärgning först och sen färga de, och de kommer att kosta mycket pengar så tror nog att det blir billigare om jag gör massor av ljusa slingor så blir det lättare att få de blont sen :P Menmen, det är en tanke bara.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, kollar på tv och har precis tagit in posten det var bara en räkning till mig ;d haha, kanske inte så intressant att veta. De var en av 2 telefonräkningar som jag har ;p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: