Fredag 2/7-10

Idag är det Fredag och har redan hunnit tvättat en maskin tvätt och det är 2st maskiner kvar sen blir det att slappa :) ska även laga mat snart det blir Kyckling med paprikasås och ris :p Lovar er att det är gött. Kan ta bild på de sen om ni vill se ;p haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra senare idag heller, det är liksom 23 grader varmt :p Det är gött och sen att det blåser de är ännu bättre (:

Funderar på att klippa mig som det är på bilden och sen färga de blont :p Jag har inte den där mörka färgen på bilden så det är lugnt :P Då blire att färga håret hos frisören så det blir bra :P Tror detta blir bra eller vad tror ni?

Bilden är tagen ifrån Google.



Just nu så gör jag inte så mycket, ska väl snart börja med maten..


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: