Lördag

Idag är det Lördag och man vaknade för en stund sen :p Ska väl snart iväg och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår, filmen jag hyrde var Wallander - Vittnet, alltså den sista filmen i serien :P Den var bra men de var ett konstigt slut tycker jag och sen tycker jag att det inte var samma film när polisaspiranterna inte är med.
Senare idag så vet jag inte riktigt vad det blir mer än att man ska till Moster som fyller 30 idag :p
Det blev inge med att färga håret igår utan det blir imorgon istället, de blir Karamell Chokladbrun och sen kommer det att bli en massa ljusa slingor i de där sen hos frisören :) Det blir nog fint.

Just nu så gör jag inte så mycket :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: