Måndag & Örebro

Idag är det Måndag och man har varit i Örebro och handlat :p eller snarare de var så att min syster fyller år imorgon och då köpte vi presenter åt henne som hon själv har valt. Sakerna hon får är inte billiga, då skulle man säga att hon är bra bortskämd lr ah kanske inte de men. Man blir ju avundsjuk på att hon får en ny bärbar dator med 4gb interntminne de är bra mycket mer än vad jag har i min. Och hennes gamla är totalt förstörd eller om man ens kan kalla de för de. De som har gått sönder är att cd-romläsaren har lossnat, hårddisken går ur emellan åt, fästet där skärmen sitter går de att lyfta på alltså de har släppt ifrån fästet. Anledningen till att den är så sönder som den är att hon har tappat den i golvet säkert 10000 ggr, då ska man inte ha en dator heller. Visst det kanske inte är världens bästa märke på den men de är ändå ingen leksak som man kan kasta runt med. Men de förstår inte hon. Tycker inte att hon ska ha någon ny förens hon kan vara mer försiktig med saker och ting. Jaja.
Som ni märker så blir man avundsjuk. Men jag ska iaf köpa mig en mini-pc när jag blir "rik". Eller en stationär.

Det kommer iaf bilder på de som jag fick om man säger, betalade 2 saker själv. :P Det kommer i ett nytt inlägg.

Just nu så kollar jag på Van veeteren - Fallet G, ska snart duscha också.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: