Min åsikt

Inget illa ment men det är så jag tycker och har en åsikt om, jo nu ska jag komma till saken.
Som ni vet så är det många som gör skönhetsoperationer och vissa gör de överdrivet mycket verkligen, till exempel att man opererar brösten så de blir som stora fotbollar och läppar som är lika stor som en röv, de ser verkligen inte bra ut. Visst folk får väl göra operationer men tycker att man kan göra så det passar ens kroppsbyggnad och inte göra mer än vad kroppen klarar av. Så är det inte så speciellt bra ut heller när det är överdrivet mycket.

Men det är en annan sak om man t.ex. har gått ner mycket i vikt och behöver ta bort överflödig hud då är det okej att göra en operation men det är ju ändå en åtgärd som man har liksom för att det ska se bra ut.

Detta är bara Min åsikt om de hela. Ni andra får tycka precis vad ni vill.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: