Söndag

Idag är det Söndag och man har hunnit gjort en del eller ah lite grann iaf :P Har vart och plockat blåbär med Sofia och sen var man där en sväng innan hon drog med bussen. Sen när man kom hem så blev det att käka mat ifrån Hammarn som var hämtat i matlåda, de var fläskfilé, stekt potatis och bearnaisesås :) Gött vare kan jag säga.
Efter man hade käkat så blev det att dammsuga och torka golvet på nedervåningen, skulle behövas städas på mitt rum också det är lite roligare att komma hem till ett rum där det är städat. Så får väl ta och sätta igång snart.
När man var klar med de så blev det att stryka några byxor som skulle vara med i packningen, har inte packat klart det är bara små grejer kvar som schampo och sånt :P

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, ska snart duscha och göra mig fräsch innan man bär iväg :P Så det vore ju bra ;p Haha. Och sen blir det att packa ner det allra sista sen är det bara att vänta ungefär :P Kommer hem på Torsdag natt så det kommer inte komma nå inlägg :P Om jag inte lyckas hitta en dator dit jag ska :P Haha.


Hare bra// Swampeen
Emelie

Vart ska du? =)

PUBLICERAT DEN 2010-07-19 KLOCKAN 07:36:09
BLOGG: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: