Svar ifrån Universitetet

Jag har fått svar ifrån Universitetet har sökt Lärarprogrammet och där blev jag reserv 7, och på de 2 andra distanskurserna som jag har sökt dom heter Barnrättsperspektiv i utvärdering och uppföljning, och den andra heter Barnetsrättigheter - Ett förändringsarbete ;P Dom kom jag in på. Distanskurserna alltså.
Med tanke på att jag har fått jobb så blir det nog bara distanskurserna som jag känner för att läsa mera, annars struntar jag i de. Får se, har till den 30 Juli på mig att ändra mig. Men tror nog att jag tackar jag till iaf en av dom åtminstånde.

Har nästan nyss kommit hem ifrån mina grannars sommarstuga ;p badade dock inget för att jag redan hade badat i poolen :P Det var bra gött att doppa sig.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, funderar på om jag ska kolla på en johan falk film men vet inte :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: