Tisdag 6/7-10

Idag är det Tisdag och man har väl egentligen inte gjort så mycket, var hemma ganska länge sen så var man iväg till Moster runt 16 nånting så blev man med hon till affären och sen hem till henne igen. Så har man varit där till nu ungefär, inte så skoj att bara sitta hemma och uggla. Så fick mat där och sen så blev man hundbiten för andra gången, denna gång var det i foten men de blev bara som rivmärken. Fattar inte va det har slagit i hunden egentligen? Fast med tanke på rasen så behöver den ju ut och gå långa promenader och lära sig vett och ettikett. Får hoppas den lär sig. Vill inte bli biten igen ! Så kommer inte hälsa på hunden nå mer iaf eller inte på ett bra tag iaf.

Så mitt upp i allting när man hade blivit ledsen och allting så ringer det ifrån jobbet som jag har sökt då försöker man vara trevlig och så :p De sa att min ansökan och allting såg bra ut och att jag har ju sökt Lärarprogrammet på Universitetet och har inte fått reda på om jag har kommit in. Men det var så att om jag skulle komma in på de så skulle jag bli timanställd om jag inte skulle komma in så blir det en heltidstjänst :) Eftersom jag inte får besked förens i slutet på Juli alltså denna månad om jag kommer in eller inte. Men funderar på att satsa på jobbet istället när det ändå är en heltidstjänst. Men personen skulle iaf höra av sig i början på Augusti när den hade varit på semester och så. Kommer se framemot detta iaf :P

Just nu så väntar jag på att Criminal Minds ska börja på kanal 9. Det är alltid lika spännande (: Funderar på om jag ska göra mig ett fotbad eller nånting :P


Hare bra// Swampeen
emelie

Vad var det för jobb du sökt? :)

PUBLICERAT DEN 2010-07-07 KLOCKAN 08:39:23
BLOGG: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: