Tisdag & Smörgåstårta

Idag är det Tisdag och det ska snart bli smörgåstårta och vanlig marsipantårta , det är för att min syster fyller år idag :P Vet inte riktigt vad som kommer att hända senare idag, får se vad det blir. Har fått pengar idag också och så är räkningarna betalda också :P Sen väntar jag på mina patroner till skrivaren så jag får betala dom sen är det inge mer :P eller jo fonderna men de är nånting som bara kommer :P haha. De är bara där kan man säga.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, funderar på att gå och panta burkar så jag får ihop i närheten av de som jag är skyldig min moster :P Hon ska ha 167kr ;d Så slipper jag ta ut så mycket pengar då räcker de med 100kr och sen resten är pantpengarna. :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: