Jobbiga telefonförsäljare

Ja de är precis vad det står jobbiga telefonförsäljare, de var så att de ringde i mobilen och tänkte ja det kanske är jobbet som jag sökte som ringer igen. Men de var en telefonförsäljare som ringde tydligen från folkspel som jag är med i eller ah blev medlem där för att kunna spela bingolotto via internet. Då presenterade sig den här personen som ringde då och sa att han var ifrån folkspel och att de var svenska miljonlotteriet och de innebär då att man väljer nån organisation som man vill stödja och man kan vinna på sitt personnummer och jag sa att ja men hur stor är chansen att jag vinner typ 1 miljon, då säger människan i telefonen att ja men du vinner ju minst 500kr och att man får tydligen 2st skraplotter hem i brevlådan och att var 4:e lott vare vinst på och jag sa nej det är ju nå bluff med de hela och de är inget för mig de där. Och person bara fortsatte och söla en massa och jag sa Du kan ju stri va mycket du vill du kommer ändå inte att vinna över mig, och då säger personen att de var ett intressant samtal detta.

Alltså dessa försäljare de ger sig aldrig tamefan, man blir ju sur till slut. Mitt nummer är skyddat ifrån nummerprestationer som t.ex. Eniro och såna sidor. Och att numret är hemligt, så jag tror inte att Telia skulle ge ut mitt nummer till dom. Så vet inte riktigt vart de kan ha fått de ifrån.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: