Måndag 14/6-10

Idag är det Måndag och ny design också, har suttit och krånglat ett tag med detta nu. Så de får faktiskt duga tycker jag :P De blev rätt bra faktiskt ;p De man har gjort idag är att man har diskat, plockat ur diskmaskinen, lagat mat, varit till soptippen och kastat skräp, sen så har man varit och käkat glass i Grythyttan ;p och så slutligen då så var man till moster och lämnade tillbaka hennes busskort och en takini som jag provade. Kan säga att de såg inge bra ut iaf. Får väl hoppas att de finns nån som passar bättre i den än mig :p

Käkade även pizza för ett tag sen :p Gött vare ;p


Just nu så har jag precis lagt ut denna design som jag har gjort :p För övrigt så gör jag inte så mycket mer än att spela lite musik ;p Ska även till Arbetsförmedlingen imorgon..


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: