Onsdag 23/6-10

Idag är det Onsdag och de har varit fint väder hela dagen så har typ vart ute hela dagen :P har varit vid mosters sommarstuga och solat bland annat och nu ser man ut som danska flaggan typ xD kanske inte så bra att vara ute så länge i solen. Får lära mig att smörja in mig innan jag går ut. Har inte gjort så mycket mer än att ha vart där.
Var även en sväng till Pekås och bytte in min sommarlott som jag vann en ny på :p

Imorgon blir det att städa och baka en sockerkaka med syster också, sen så blir det väl inte så mycket vad jag vet iaf.

Just nu så har jag precis duschat och nu kollar jag på Coyote Ugly som är på kanal 9. Efter de är det Criminal Minds, sen blir det att sova :)


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: