Onsdag 2/6-10

Idag är det Onsdag och det är första inlägget i juni som jag skriver, och ja vad har jag gjort när jag inte har skrivit det är att jag har pluggat till tentan, varit ute i det vackra vädret och fått en massa färg på armarna och i nacken så är helt röd, kanske inte så smart att ligga ute så länge när man annars inte brukar sola så värst länge. Men de blev så ändå :p Idag har jag inte gjort så mycket solat lite, hängt tvätt, lagat mat och kollat på fotboll i grythyttan det blev 2-2 mellan hfs och grythyttan. Så det är det som jag har gjort idag typ:p

Just nu så kollar jag på Trauma: Livet på akuten på tv4fakta, inte så trevligt program att kolla på när folk fördärvar sig med de verse skador. Men det är roligt och se att det går bra för dom.


Hare bra//Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: