Onsdag 30/6-10

Idag är det Onsdag och sista dagen i Juni svårt att tro men så är det iaf :p Tiden har iaf gått fort. Så imorgon är det Juli ;p Denna dag har inte hänt så mycket på utan har bara tagit det lugnt, har en jobbig hosta, förkylning och fortfarande ont i halsen. Men det är bättre än vad det har varit, hostan den har kommit nu..
Som ni ser är det ny design igen, men denna gång ska denna vara kvar ett tag lr snarare väldigt länge, fick en kommentar nyss att de blir förvånade varje gång de kommer in här och ser en ny design. Så denna kommer att kvarstå länge ska försöka att inte göra om den så många ggr, men det är som jag har sagt att jag blir aldrig nöjd. Men med denna så vart jag ganska nöjd med.

Just nu kollar jag på tv och har precis lagt till denna :p

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: