Solsting, halsont och glass

Jag tror nog att jag har fått solsting när jag har varit ute i solen nästan hela dagen igår och de mesta av dagen idag. Så de har inte varit så bra med tanke på att jag inte druckigt så mkt vatten, så har haft ont i huvudet ett tag och sen sov jag lite grann så hjälpte lite grann. Sen så solbrände jag mig en hel del igår så har typ ont överallt, inge skönt alls!
Så har man börjat fått halsont också inte bra de heller, så har köpt iaf en massa halstabletter så jag klarar mig ett tag. Försökte äta lite glass så de skulle lindra lite, tror inte de hjälpte så värst mycket.

Det blir tidigt i säng idag för jag orkar verkligen ingenting  just nu, de ända jag orkar är att ligga i sängen eller i soffan ungefär. Inge kul, så får hoppas de blir bättre med tanke på att det är midsommarafton imorgon så är det inte så speciellt roligt att ligga däckad i sängen hela dagen.


Just nu tittar jag på tv och försöker bli av med halsontet.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: