Söndag 6/6-10

Idag är det Söndag och helgen är slut, ja vad har man då gjort. Jo min moster ifrån storvik har varit på besök det var rätt skoj :p De hade med sig deras hund en jätte söt en ;D hon heter Doris, tog faktiskt kort på henne ;p hon är så söt så, trodde hon var större än vad hon faktiskt var. Men hon var så liten så. Det kommer upp en bild sen.
Ja vad har då mer gjort, var på bingo i fredags men de gick inge vidare, sen igår så skulle jag ha varit på tenta men jag fick varken sovplats eller någon som kunde köra in mig så de blev skit av allting. Så får väl se när det blir att göra den då. Så fick skicka mail till admistrationen jag tillhör så. Lördagen fick bestå av att man slappade en del och var ute och gick med kusins hund ludde :) Fick mig en liten runda ;p han var så snäll så :p Sen så gjorde man väl inte så mycket mer faktiskt.
Sen idag så har man varit och pantat burkar fick lite slantar ;p haha. Sen så var man till moster nr 2 ( har nämnligen 2st) haha. Sen så skulle bror ha mopeden så fick väl åka hem med den men grejen var den att han hade redan åkt så då kunde jag lika gärna ha stannat kvar. Men när man kom hem så blev det att följa med till affären och sen laga mat :p


Just nu så försöker jag bli klar med en inlämningsuppgift, och denna gång handlar det om Informationstillgångar, en av delarna är bland annat risk analyser , inge trevligt alls. Det ska vara MAX 2000 ord och jag är inte ens uppe i 1000 än så får väl se hur långt jag kommer. Ska iaf skicka in den idag har jag bestämt.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: