Tisdag 22/6-10

Idag är det Tisdag och man har bakat bullar för första gången i mitt liv någonsin :P Haha, men dom blev faktiskt goda :) Så det var bra gjort av mig för att vara första gången :p Det blir väl att frysa in några så man har till senare när man blir sugen :p Det är fint väder ute också det är bra (: Inget fel men de inte.
Får hoppas det håller i sig med detta goa väder :p Ja, vad har man gjort mer idag då. ja när man hade duschat så ringde sofia och ville att jag skulle bli med till härttjärn det är ett badställe med deras 2 hundar, så då blev man med dit också.
Sen för övrigt så har jag inte gjort så mycket mera än de som jag har nämnt :p

Just nu så kollar jag på Wallander - Cellisten som är på Canal+ Hits. Har sett den väldigt många ggr.
Har även sett den nyaste Wallander filmen Indrivaren och den var bra den också :P


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: