Tisdag 29/6-10

Idag är det Tisdag och jag är fortfarande sjuk men mår lite bättre än vad jag har gjort iaf. Har inte hunnit gjort så speciellt mycket med tanke på att klockan inte ens är 12. Ska iaf laga mat sen de blir korvstroganoff och ris, de får helt enkelt duga :p Man orkar inte göra nå väldigt avancerat direkt.

Angående alla byten som jag gör med designen det är så att jag blir aldrig nöjd med de jag gör, där har ni anledningen..


Just nu så kollar jag på ett avsnitt av Criminal Minds, ska snart till affärn och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår.


Hare bra// Swampeen
gabriella,

jo det har jag med förstått men man blir lite förvånad när det är olika varenda gång man kommer in..

PUBLICERAT DEN 2010-06-30 KLOCKAN 12:09:05
BLOGG: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: