Tisdag 8/6-10

Idag är det Tisdag och de har inte hänt så mycket med tanke på att jag vaknade för ett tag sen :p Som sagt så skickade jag in uppgiften igår, så får väl se vad jag behöver ändra eller lägga till eller om det är bra som det är :P Får hoppas det duger som det är ;d haha. Menmen.. Det är ju bara att göra det man blir tillsagd.

Senare så ska man iväg och käka glass med min kusin ;p Efter de vettofan va de blir :p
Ja, en sak är konstig de är att på min tv så blev färgerna fel förut alltså de som var rött blev rosa och blått blev grönt osv. Men nu är de tydligen borta xD Det är ju bra de iaf :p

Just nu så gör jag inte så mycket, ska ta och sätta på mig lite kläder :p kan inte gå i nattsärken hela dagen de går inte ;p hehe.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: