Torsdag 17/6-10

Idag är det Torsdag och det är sol idag också :P har inte gjort så mycket iaf inte på förmiddagen då men senare så blev det att sätta igång med tvättandet, ska hänga upp den 3:e maskinen snart efter att jag har kollat klart på Unga Mödrar som jag gör nu. Sen blire nog 2 maskiner till sen är det slut på de som finns att tvätta :P Inge kul, men de måste göras dessvärre.
Så har det börjats att grävas runt vårt hus, de ska dreneras. Så vi kan göra om i badrummet nere i källarn och lite sånt :p jaja, de blir väl klart nästa vecka lr nå..


Just nu så kollar jag på Unga mödrar som jag redan har sagt innan. Efter de blir det att hänga upp tvätten och sätta igång en ny. Efter de blir de att laga mat tror jag de blir. Sen blire att slappa :)


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: