Torsdag 24/6-10

Idag är det Torsdag och det är ännu en dag med sol :) De är gött de, bättre de än att det är regn. Det man har gjort är att man har varit till biblioteket och skrivit ut mitt CV och kopierat min betyg. Ska nämnligen söka jobb som barnskötare i Örebro. Fick brev ifrån arbetsförmedlingen om att det fanns 2st lediga jobb som barnskötare, den ena var i örebro då och den andra i sala. Den andra ville jag inte ha så den struntade jag i. Men den i Örebro lät lockande så den har jag sökt på eller ah jag har inte skickat in de än. Men ska ändå till affärn senare då får jag posta de och sen de till arbetsförmedlingen också. Så jag hoppas på att jag får jobbet :) Skulle vara gött faktiskt, så man får en lön så man kan betala hyra osv. Hoppas gör jag helt klart :P Hoppas även på att jag kommer in på lärarprogrammet också. Så får se.

Efter de så började jag städa på nedervåningen så de blev fint där och sen så har jag inte gjort så mycket mera :P

Just nu så gör jag inte så mycket har precis käkat.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: