Torsdag 3/6-10

Idag är det Torsdag och det man har gjort är att man har varit ute och gått en timme på förmiddagen i de vackra vädret. De man har gjort mer är att man har tvättat 2 maskiner tvätt och hängt upp den :P Sen har jag pluggat till tentan och försökt få någonting in i skallen xD haha. Det är inte lätt.
Så har man även käkat Glass, maränger och chokladsås:) gött vare iaf :p
Har även satt upp poolen och nu fylls den med iskallt vatten och då menar jag bokstavligt talat ISKALLT :P Kommer då inte och bada i den förens det är väldigt varmt i den.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, ska snart kolla på Criminal minds på femman tror jag de var på :p


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: