Andra Avenyn, CSI & Bio

Ja då har man varit och spelat korpen det blev 5-1 förlust åter igen men som sagt man spelar bara för skoj skull :) det är bara en kul grej liksom. Snart är det Andra Avenyn också ska bli spännande att se faktiskt vad som kommer att hända denna gång.
Efter det vet jag inte vad jag ska göra, tror det blir något CSI avsnitt och sen sova.

Imorgon ska man på bio och filmen som jag ska se heter Sebbe, får väl se om den är lika bra som trailern. Men innan jag ska på den så ska jag plugga till tentan, inge kul men måste verkligen göra det. Men jag har iaf fått en bra uppfattning om det som jag har läst också så det är bra det.

Just nu så kollar jag på Roomservice ;P haha.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: